Forum www.towarzystwopancerne.fora.pl Strona Główna www.towarzystwopancerne.fora.pl
Forum klanu World of Tanks
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sugestie dla autorów gry

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.towarzystwopancerne.fora.pl Strona Główna -> WoT OBT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczep
Kardynał Zajebistości



Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 8:47, 27 Sty 2011    Temat postu: Sugestie dla autorów gry

Zasady są takie:
wpisujecie różne sugestie dla autorów w postach poniżej.
Te najlepsze przeklejam do pierwszego posta a Foka kasuje te zbędne.
Za tydzień wrzucimy to na forum wota albo damy bezpośrednio overlordowi

Ja zacznę:

- więcej statystyk, szczególnie ilość i typ zniszczonych pojazdów
- trofea, medale powinny mieć odwzorowanie w garażu
- graż powinien być bardziej interaktywny - przejście np. do profilu wiązałoby się z przejściem do innego pomieszczenia,
- powinny być możliwości zakupu różnego stuffu do garażu
- garaż musi pokazywać wszytkie maszyny (np. w tle) a nie tylko jedną
- powinny być możliwości zdobywania uniklanego stuffu za trofea - zarówno nieprzydatnego i dekoracyjnego, jak i czegoś użytecznego na polu bitwy, np. super gaśnice za zdobycie snajpera
- przedmiotów do czołgów powinno być znacznie, znacznie więcej i powinny być tańsze
- przydałaby się wersja przegladarkowa w wot - nie musi być idealnie odwzorowana, ale np. żeby można było zdobywac exp i cditsy
- skiny powinny mieć bazę w garażu i musi istnieć możliwość ich podmiany z poziomu garażu, pojedyńczo jak i w całych pakietach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 9:40, 27 Sty 2011    Temat postu:

Nie wiem czy ten wątek do dobry pomysł. Sugestie są już na forum WoT i założę się, że tutaj zaczną padać propozycje już dawno zaproponowane i skomentowane przez Devów, jak dwie z Twoich (co najmniej dwie, bo nie czytam wszystkich na WoT) - pierwsza i ostatnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczep
Kardynał Zajebistości



Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 11:02, 27 Sty 2011    Temat postu:

Dobry pomysł bo to ma być między nami dyskusja.
Nawet jak kogoś zdublujemy później to nie szkodzi przecież.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babcia




Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SKR Krzynowłoga Mała
Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 12:19, 27 Sty 2011    Temat postu:

Ja wrzucę że jak dla mnie oczekiwany byłyby klient pod Linuxa. Niby jest możliwe odpalenie na PlayOnLinux ale to rozwiązanie z wine więc wydajnościowo kiepskie, nie ma możliwości automatycznych update-ów i upierdliwe w konfiguracji.

Poza tym możliwość zmiany skinów na własne bo przecież różne czołgi nie tylko ich producent używał i chciałoby się mieć T35, T34-85, IS2, T70, SU76, SU85, Shermana czy Panterę w polskich barwach. Czy T28 w fińskich.

Oprócz tego warto zastanowić się nad linią samochodów pancernych/transporterów opancerzonych obok artylerii, niszczycieli i czołgów. Wiele z nich miało jakieś działko czy działo a jako scouts całkiem fajne by były.

Jako 4 "państwo" można zaproponować misz-masz innych drobnych państw. Czyli konstrukcje polskie, czechosłowackie, włoskie, węgierskie czy nawet japońskie czy południowoamerykańskie.Albo brytyjskie - tu samodzielnie bo ich dużo było. Ewentulanie francuskie - też ich ciut było.

Albo np. "linię" czołgów wywodzących sie np. z konstrukcji Vickersa: Vickers E, polskie 7TP i pochodne, radzieckie T26 i pochodne, wersje fińskie, chińskie, litewskie, estońskie etc. Albo oparte na Renault FT-17 - też tego ciut po różnych państwach opracowano.

No i więcej map bo te kilka które jest po pewnym czasie staja się nudne i objeżdżone. Fajnie by było żeby był edytor do map i możliwość ich akceptowania np. przez dewelopera.

Zdrówko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 13:48, 27 Sty 2011    Temat postu:

babcia napisał:
Ja wrzucę że jak dla mnie oczekiwany byłyby klient pod Linuxa. Niby jest możliwe odpalenie na PlayOnLinux ale to rozwiązanie z wine więc wydajnościowo kiepskie, nie ma możliwości automatycznych update-ów i upierdliwe w konfiguracji.
Tego nie będzie.

babcia napisał:
Poza tym możliwość zmiany skinów na własne bo przecież różne czołgi nie tylko ich producent używał i chciałoby się mieć T35, T34-85, IS2, T70, SU76, SU85, Shermana czy Panterę w polskich barwach. Czy T28 w fińskich.
Jest od początku, masz nawet tutaj dział o własnych skinach.

babcia napisał:
Oprócz tego warto zastanowić się nad linią samochodów pancernych/transporterów opancerzonych obok artylerii, niszczycieli i czołgów. Wiele z nich miało jakieś działko czy działo a jako scouts całkiem fajne by były.
Na ten moment nie są planowane.

babcia napisał:
Jako 4 "państwo" można zaproponować misz-masz innych drobnych państw. Czyli konstrukcje polskie, czechosłowackie, włoskie, węgierskie czy nawet japońskie czy południowoamerykańskie.Albo brytyjskie - tu samodzielnie bo ich dużo było. Ewentulanie francuskie - też ich ciut było.
O matko. Przecież będą. Drzewo francuskie pojawi się jeszcze przed realasem, później ma być brytyjskie, jeszcze później japońskie. Pojawiały się plotki o 2-3 czołgach polskich.

babcia napisał:
No i więcej map bo te kilka które jest po pewnym czasie staja się nudne i objeżdżone. Fajnie by było żeby był edytor do map i możliwość ich akceptowania np. przez dewelopera.
Docelowo ma być ok 170 map.

Piszę to tylko żeby udowodnić mój poprzedni post. Na kolejne posty nie będę w ten sposób odpisywał, kto faktycznie jest tym zainteresowany niech czyta forum WoT (to forum miało być dedykowane dla NASZYCH spraw, a nie dla ulepszania gry). A jak ktoś nieobeznany ze stanem faktycznym za jakiś czas zbierze propozycje i wrzuci na WoT może zostać wyśmiany lub/i zbanowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babcia




Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SKR Krzynowłoga Mała
Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 14:19, 27 Sty 2011    Temat postu:

Foka:

1. Nie mam czasu czytać oficjalnego forum i wydłubywać fragmenty informacji.
2. Brak wersji na linuxa to IMHO - jak dla mnie to wielka szkoda. Znaczy się że trza grać na słabszej maszynie a to ciągnie szczegóły i płynność w dół.
3. Skiny OIDP są widoczne tylko dla Ciebie - mi chodzi o widoczność dla innych.
4. Polskie czołgi w jakim drzewku? Brytyjskim?
5. A edytor i tak się by przydał.
6 WSNRiVV

Zdrówko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 14:42, 27 Sty 2011    Temat postu:

babcia napisał:
1. Nie mam czasu czytać oficjalnego forum i wydłubywać fragmenty informacji.
A ja nie do tego piję, dlatego najważniejsze newsy staram się tutaj wrzucać, ale powyższy wątek po prostu mija się z celem.

babcia napisał:
2. Brak wersji na linuxa to IMHO - jak dla mnie to wielka szkoda. Znaczy się że trza grać na słabszej maszynie a to ciągnie szczegóły i płynność w dół.
I tak samo narzekali ludzie z Macami, i pewnie jeszcze ktoś by się znalazł. Każdy by chciał "pod siebie" soft, a prawda jest taka, że na rynku gier komputerowych (nie na konsole) króluje PC.

babcia napisał:
3. Skiny OIDP są widoczne tylko dla Ciebie - mi chodzi o widoczność dla innych.
Na razie tego nie będzie, było omawiane, były propozycje ale nic z tego. Weź pod uwagę, że w walce bierze udział 30 osób, jeden skin przy dobrym wietrze to 2 MB, przy złym to 5 MB i więcej. Licząc nawet 3MB*29 graczy = ~100MB do ściągnięcia przed każdą bitwą, jednocześnie Twój komputer musiałby wysłać 29* 3MB.

babcia napisał:
4. Polskie czołgi w jakim drzewku? Brytyjskim?
Nie pamiętam, nie wiem czy było w ogóle coś pewnego, to tylko plotki.

babcia napisał:
6 WSNRiVV
CCWDiVV Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 15:05, 27 Sty 2011    Temat postu: Re: Sugestie dla autorów gry

szczep napisał:
- powinny być możliwości zdobywania uniklanego stuffu za trofea - zarówno nieprzydatnego i dekoracyjnego, jak i czegoś użytecznego na polu bitwy, np. super gaśnice za zdobycie snajpera
[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kargan




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau
Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 21:45, 27 Sty 2011    Temat postu:

Nie wiem jak w tej chwili jest z balansem gry - bo gram tylko radzieckimi czołgami - ale jeśli statystyki czołgów mają coś wspólnego z realnymi
to używanie japońskich czołgów czy nawet polskich (a właściwie polskiego bo poza 7TP to "czołgów" w zasadzie nie mieliśmy) jest tylko dla prawdziwych
"hardkorowców". Nie wyobrażam sobie walki nawet z Luchs'em czymś co jest wyposażone w dwa karabiny maszynowe wz. 25 Hotchkiss.
A i "drzewka" nie byłoby z czego budować Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warhlak




Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARHLAK
Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 23:35, 27 Sty 2011    Temat postu:

Ja pier.., od teraz będę pisał adnotacje po każdym poście : Przedsiębiorstwo XXX, nip XXX XX XX XX, miasto XXXXXXX, kod XX-XXX, ulica nr, :treść stanowi wartość intelektualną przedsiębiorstwa XXXX i objęta prawami autorskim, zabrania się cytowania, edycji oraz kopiowania bez zgody właściciela lub prawnego reprezentanta na mocy aktualnie obowiązujących praw i przepisów mających na celu ochronę tej własności" bo to "negowane cytowanie" z odsyłaniem do innych stron jest tyci tyci wkurwiające.
Tematy na Forum nie mijają się z celem, po to ktoś zakłada dany temat by zobaczyć opinie innych użytkowników, poznać ich punkt widzenia, zasugerować jakiś ważny lub istotny w jego przekonaniu punkt-cel itd., normalny przepływ informacji. Foka z całym szacunkiem dla funkcji Admina i osoby prywatnie - wyluzuj i daj iść temu przybytkowi rozpusty i rozrywki bardziej abstrakcyjnym torem Razz . Denerwowanie się nad powtarzającymi się informacjami niczemu nie służy ( ale zdaje sobie sprawę, że znając Twój fach hardcore Admina może to drażnić Razz ), skoro dany post pasuje do tematu lub temat do forum to do niego pasuje i ni chu tego nie przeskoczysz, nawet gdyby był jeszcze raz powtórzony na 10 różnych forach, googlach, tematach, drukowany na srajtaśmie, billboardach, kubkach - on pasuje. To jak ze sznurówkami, jeśli jedna para pasuje do 3 par butów to i tak lepszym wyjściem jest zakup 3 par sznurówek i posiadanie ich niż codzienne przekładanie ich pomiędzy tymi parami kapci. Wyluzować musisz albo przy nas zwariujesz Very Happy To jest tak jak by wykładowce akademickiego dać na opiekunkę w przedszkolu.
------------------------------------------------------
Wracając do tematu:
- czegoś w rodzaju perków, ale nie do końca takich jak pisał Szczepan, coś na zasadzie jak w CoD4 było, typu np.3-5 fragów pod rząd - fe.nalot lub wparcie drużyny moździerzy ( oczywiście z jakimś sensowym i ograniczonym mocno polem, ale wg mnie dało by to trochę wojennego fun-u i klimatu)
- zmiana wyszkolenia załogi, która pozwalała by przerzucać załogę "wstecz" ( tzn do czołgu którym już śmigali do 100%) bez kolejnej utraty expa.
- może uruchomienie 2-rzędowego uzbrojenia ( 0,5gg na is7, km-y, 2 działa), choć tu nie wiem, czy jak by to wszystko waliło to grafika by wytrzymała, ale dzięki temu można by bardziej taktycznie podejść do walki i rozłożenia sił - oczywiście ograniczone "ammo" i wprowadzona możliwość destrukcji danego uzbrojenia ( np. dużo wrażliwsze).
- ogólna destruktywność wszystkich obiektów w grze ( typ: PGR-y na Campinówce, budynki na Himelsdorfie - tylko znów pytanie: co z grafiką i silnikiem)
- likwidacja apteczek i innych tego typu "szybkich bzdetów" ( ja uważam istnienie tego za krok w tył dla realizmu rozgrywki i uzależnianie bitew od zasobności konta w gold i kredki - a trzeba pamiętać, że zaraz będziemy za to płacić, więc automatycznie od zasobności naszego/innych portfela)
- inne zasady kompanii ( typu "slotowe" - 2 sloty arty,3 sloty HT itd lub "kilkupoziomowe"- nie tak jak teraz 70-90 pkt, ale przedziały 30-50, 50-60 pkt itd. bo dzięki temu można poszaleć nie tylko t9-t10, a np t5-tCool.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez warhlak dnia Pią 1:04, 28 Sty 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babcia




Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SKR Krzynowłoga Mała
Płeć: samiec

PostWysłany: Pią 11:03, 28 Sty 2011    Temat postu:

Za szybko się wysłało:

Kargan: jeśli chodzi drzewko "polskie" to ciut by się sprzętu znalazło nawet w formie prototypów. Zwróć uwagę że np. większość radzieckich SPG to prototypy. Podobnie np. masz niemieckiego Mausa. Z "polskiego drzewka" jako czołgi FT-17 (polskie wersje bo u nas produkowano), FT-17 z haubicą 75mm jako broń wsparcia, potem Vickers E z pojedynczą wieża z armatą 47mm (w drzewku brytyjskim raczej nie powinno być bo nie używali), 7TP, druga wersja 7TP z mocniejszym pancerzem (nieformalnie nazywany czasami 9TP), R-35 (tu pewnie w drzewku francuskim byłby), TKS z nkm 20mm, TKD, TKS-D. Dalej to już tylko prototypy: 10TP, 14TP, PZInż. 130 i 4TP z nkm-em 20mm.

Swoją drogą to pomyślałem jeszcze że jak niektóre czołgi są pływające to w grze mogłyby pływać w odróżnieniu od pozostałych.

Zdrówko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kargan




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau
Płeć: samiec

PostWysłany: Pią 18:30, 28 Sty 2011    Temat postu:

Babcia no nawet gdyby uzbierać tych czołgów z 6 czy 7 to wszystko są tankietki...w najlepszy razie czołgi bardzo lekkie. Chciałbyś to wystawić
przeciwko IS'om czy Tygrysom ? Rolling Eyes Czy ograniczyć grających "polakami" do bitew na poziomie tier1 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szrapnel
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: HQ
Płeć: samiec

PostWysłany: Pią 18:53, 28 Sty 2011    Temat postu:

Moje życzenia:

Pantera i pantera II powinny skręcać ciut szybciej.

Tygrys Tygrys II powinny jeździć ciut szybciej

105 w amerykańskich czołgach powinna mieć koło 210 - 220 -225 penetracji zamiast 198

ceny amunicji do 105 w panterze II powinny być mniejsze (o około 250 kredek), podobnie w T54

Każdy wóz artylerii powinien mieć Hasselchofa przynajmniej na jednej burcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babcia




Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SKR Krzynowłoga Mała
Płeć: samiec

PostWysłany: Pon 8:19, 31 Sty 2011    Temat postu:

Karga: Ja uważam że drzewko "polskie" wcale nie musi być polskie. Zdaję sobie sprawę że tego jakie były parametry tych konstrukcji. Natomiast te konstrukcje mogłyby być częścią drzewka "inne". Konstrukcji czechosłowackich, węgierskich, włoskich czy nawet japońskich. Nie mówiąc już o konstrukcjach eksperymentalnych innych państw powstałych jako prototypy, studyjne czy z przebudowy nie swoich konstrukcji.

Zdrówko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Pon 12:05, 31 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
This is a bit of a long shot but any plans for WoT for other platforms? (MAC) or consoles? (360/PS3)
Cytat:
No such plans, exclusively for PC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Foka
ZARZĄD



Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: samiec

PostWysłany: Czw 14:18, 03 Lut 2011    Temat postu:

Na pytanie o czołgi szwedzkie Overlord napisał: "Currently we are working on so-called Europe tech tree which is to contain tanks of different nations", więc może coś polskiego będzie.

Wątek o polskim drzewku (na polskiej części forum): [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.towarzystwopancerne.fora.pl Strona Główna -> WoT OBT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin